KETERANGAN PRODUK (Alas Pelapik  Seterika Ajaib)

KETERANGAN PRODUK (Alas Pelapik  Seterika Ajaib)
===================

Mempunyai DAYA TAHAN terhadap haba yang lebih tinggi

Hanya perlu gosok pakaian pada SEBELAH BAHAGIAN sahaja kerana alas ini akan memantulkan haba dan sekaligus menggosok KEDUA-DUA BELAH BAHAGIAN pakaian menjadi licin dan kemas.

Anda juga tidak perlu risau pakaian jatuh ke lantai kerana ALAS PELAPIK SETERIKA  ini menggunakan bahan permukaan yang tidak licin supaya pakaian anda TIDAK MENGGELONGSOR jatuh dari papan seterika.

MAGIC IRON BOARD(COVER-PAD) boleh digunakan diatas papan seterika saiz biasa ataupun diatas meja, lantai atau MANA-MANA PERMUKAAN YANG RATA.

Jika tidak digunakan, "Magic Iron Board(Cover-pad)" boleh dilipat, digulung, disimpan dalam laci atau beg dan dibawa kemana-mana sahaja.

Ini berita baik untuk anda yang sering menggosok pakaian yang berbutang, bermanik-manik atau berzip kerana anda hanya perlu gosok di bahagian belakang sahaja.

Butang, manik dan zip tersebut akan tenggelam ke dalam "Magic Iron Board (Cover-pad)" bila digosok dari BELAKANG tetapi fabrik dibahagian DEPAN itu akan tetap LICIN DAN KEMAS. Jadi butang, manik dan zip TIDAK AKAN ROSAK bila digosok!

Sesuai untuk surirumah, student, orang bujang, jemaah haji & umrah, kedai dobi dan lain-lain!

>> PERHATIAN: PRODUK INI BUKAN PERHIASAN UNTUK MENCANTIKKAN PAPAN GOSOK ANDA! <<

➡ WHATSAPP "Magic Iron" ke 0139282204 atau klik link berikut: www.wasap.my/60139282204
atau..
➡ PM FB MESSENGER SALMIZAWATIE OMAR

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

CIRI-CIRI & KEISTIMEWAAN MAGIC IRON BOARD (COVER-PAD)